Thursday, August 6, 2009

1st draft proposal

Next appointment with supervisor is on September 9, 2009.
1st draft proposal should be submitted to him one week earlier before discussion....
Akhirnya...dapat juga saya berjumpa dan berbincang dengan supervisor mengenai perkembangan kajian saya. Apa yang saya rancangkan untuk berbincang dan mendapat maklumbalas daripada supervisor telah dilakukan. Kemaskinikan proposal dan siapkan soal selidik untuk edaran kepada para pelajar FTMK (UTeM) dan FSKSM (UTM) akan dilakukan serentak. Itulah cadangan awal saya. Keadaan ini perlu dilaksanakan memandangkan pengajian akademik di kampus graduating students dua fakulti tersebut sehingga semester ini sahaja, lepas itu para pelajar akan mengikuti Latihan Industri.....dimerata-rata tempat.
So...apa lagi...perlu kerja keras...
Semasa perbincangan dengan supervisor saya menyatakan pada beliau bahawa saya percaya pada diri saya bahawa saya akan dapat target yang saya nak dalam pengajian saya ini... Insyaallah...
Supervisor menambah...awak yang merancang dan awak yang melaksanakannya....segala-galanya pada awak, and you must BELIEVE TO YOURSELF...
Amin..amin... semoga saya berjaya, PERMUDAHKAN AKU YAALLAH...

No comments: