Monday, April 19, 2010

Temujanji dengan supervisor

Hari ni 19 April, jam 4.00 ptg saya akan berjumpa dengan supervisor, banyak perkara yang nak dibincangkan dengan beliau. Terutamanya berkisar mengenai pembetulan bab 1, 2 dan 3 yang masih lagi dalam proses mengemaskini. Tambahan lagi saya telah memasukkan approach baru menggunakan SEM..dan akan analisis data menggunkan amos 18, so kena bagi tau dan explained pada dia juga le...bab 3 dah dibaiki dan dah dihantar pada editor, bab 1 dah dibaiki 90 peratus cuma bahagian background of the problem ..ingat nak kemaskinikan lagi.., bab 2 blm sentuh lagi, sebab esok akan hadiri kelas LR di UTeM yg dikendalikan oleh pensyarah PBPI dan peserta nya adalah pelajar2 PHD...so ingat nak dapatkan ilmu dulu baru nak perbaiki...Sepatutnya saya kena hantar semula pada 22 April nanti.

Sehubungan dengan itu surat mohon dipanjangkan tarikh penghantaran semula pada penilai2 proposal tempoh hari telah saya draft dan nak dapatkan pengesahan daripada supervisor ptg nanti. Alasan minta diberi tempoh ni..sebab tak berapa pandai nak buat cara terbaik...hopefully selepas ikuti kelas LR esok akan dapat satu idea baru dan semoga kerja saya dapat disiapkan dalam jangka masa yang dirancangkan.

Kalau boleh nak siapkan end of April tapi dalam surat tu nak minta until 6 mei sebab nak gi jumpa supervisor pula lepas tu..so macam tak sempat pula..dan seterusnya pada May 2010 selepas selesai perkara ni barulah nak beri tumpuan untuk key in data dan analisis data,..ini pun akan ambil masa juga ni.

Ya Allah, permudahkan lah aku ya allah..tunjukkanlah kepada hambamu ini jalan yang lurus.

No comments: