Monday, June 15, 2009

Cuti Malaysia - Taman Ular

Taman Ular Perlis adalah destinasi percutian kami seterusnya. Walaupun ramai yang ikuti rombongan tapi tak semua ikut masuk untuk melihat ular-ular yang ada......eh..geli ( fobia ular)
Bagi yang tak geli dan tak takut boleh bergambar dan pegang ular lagi.
Anak-anak bergambar di dalam replika mulut ular

Ahli keluarga yang berani masuk geli hati melihat gelagat budak-budak yang memegang ular

Nor Alia....berani...takut....geli.....mamaaaaa

Anwar Hadi....berani...tak takut pun, ular ni bukan nak gigit kita..apa takut.

Opss...saya tak akan sesekali pegang ular...geli...Macam-macam jenis ular ada sini. Kebanyakkannya ular tedung selar yang panjang-panjang dan besar-besar belaka. hei.... gelinya saya. Ular makhluk kejadian Allah, ada manafaatnya juga untuk manusia....tak taulah, saya tak nak ambil tau, geliiiiiiiiiii.....


3 comments:

Family Memoirs said...

Alia tu anak you ke? Ada ke pempuan? I pernah usik ular sekali kat Afamosa di Melaka tu. Kulit dia kasar dan sejuk. Lepas tu tak berapa geli dah kat ular. Tapi dengan ulat & cacing masih tak boleh, geli geleman sesangat.

suka menanti said...

Family memoirs,
Alia tu anak saudara saya, anak kakak. Bab ular ni memang saya fobia sesangat, geliiiii.

misz_A said...

Salam, kak ida kan.. remember me? hehe..