Tuesday, June 2, 2009

Ulangtahun kelahiran Arif Najmi

Kek blueberry chocalate untuk ulangtahun kelahiran Arif Najmi yang dipilih sendiri

Kawan-kawan get ready..... mama nak ambil gambar

Arif najmi bersama rakan-rakan cilik anak-anak jiran


Satu ...dua.. tiga... rebuttttt

2 jun 2009, Arif Najmi menyambut ulangtahun kelahiran yang ke tujuh tahun. Menu ulangthun kali ini ialah mee goreng (tak disentuh pun oleh budak-budak ni), keropok lekor, nugget ayam, sosej, kentang goreng, kek dan makanan ringan (bungkus untuk dibawa balik setiap seorang).
Yang paling disukainya ialah bila ada dua hadiah yang diterima daripada kekawan yang hadir. Lepas tu siap tanya....mama nak bagi hadiah apa? (opppps..mama belum lagi). Satu lagi yang diingat dan diulangnya ialah janji daripada Kak Nor nak bagi hadiah bila balik ke kampong nanti.
Budak-budak sekarang 'demanding', saya dulu tak pernah menyambut ulangtahun kelahiran seawal usia begini, bila dah berumahtangga baru sambut bersama suami. Semoga Arif Najmi dipanjangkan usia, dianugerahkan kesihatan yang sihat, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang soleh. Amin.....

3 comments:

Asmara said...

Selamat ulangtahun ke 7 Arif Najmi. Semoga menjadi insan yg soleh dan berguna di masa hadapan. InsyaAllah.

p/s: Seronok la bebudak buat besdey party nih. hehe.. lagi2 part dapat hadiah yg paling best.

WaNNi said...

hepi birthday najmi, dulu ingat lagi ayahnya selalu bawak gi ofis. geram je tengok keletah dia. lagi satu sbb aunty minat nama 'najmi' tu sendiri menyebabkan najmi otomatik jd fav aunty. segala yg baik2 aunty doakan buat najmi semoga sejahtera sentiasa.

Arief Najmi said...

Salam,

Baru terjumpa blog ini..
Nama saya pun Arief Najmi...5 tahun

lawati blog saya http://ariefnajmi.blogspot.com

Papa dulu belajaq kat kedah gak!