Wednesday, July 29, 2009

Batal lagi.......


allahuakbar...allahuakbar..macamana ni, sepatutnya temujanji saya dengan supervisor esok, tadi PA supervisor telefon memaklumkan temujanji untuk hari esok dengan Prof ditunda kelain hari sebab Prof akan ke Kuala Lumpur...(sedihnya ... ini adalah merupakan temujanji ketiga yang terpaksa dibatalkan).... Ayu telah mencadangkan tarikh baru pada minggu pertama Ogos ..walaubagaimanapun saya akan dimaklumkan kemudian nanti mengenai tarikh baru tersebut .


(saya kena fikirkan alternatif lain untuk teruskan perjuangan ini)Ya Alllah, berilah kekuatan, ketabahan, kesabaran dan ketajaman akal fikiran kepada hambamu ini dalam meneruskan perjuangan yang belum selesai ini. Perkenankanlah aku Ya Allah. Amin.

2 comments:

WaNNi said...

dugaan org belajar ni byk..sbb tu la saya xmo belajar lagi (alasan org malas). insya'allah semoga dipermudahkan urusan phd akak.

suka menanti said...

ibu baru,
terima kasih kerana berkongsi, doakan semoga saya dipermudahkan dan berjaya kelak. amin.