Wednesday, July 22, 2009

Terima Kasih Ayu

Hadiah bunga rose untuk PA supervisor....ha...ha..ha

Kelmarin PA Supervisor telepon dan memaklumkan temujanji dengan supervisor pada 30 Julai , jam 3.00 ptg telah diaturkan. Alhamdulillah....akhirnya dalam kesibukan TNC ada juga ruang yang diperuntukkan untuk pelajarnya. Makluman yang saya terima pada hari tu..bukan saya seorang saja pelajar seliaan supervisor yang ada temujanji dengan beliau. Sebelum saya ada seorang pelajar PhD lain akan berjumpa dengan beliau pada jam 2.30 ptg. Hari sebelumnya pula iaitu pada 29 Julai dah ada 2 orang pelajar yang dah buat temujanji. Sibuk...sibuk betul dan jadual padat dan penuh..
Seterusnya adalah tindakan saya untuk kemaskinikan apa-apa yang patut untuk dibincangkan dengan supervisor....perlu buat checklist dan....
Semoga saya dapat mencapai matlamat yang dikehendaki untuk pertemuan kali ini..Amin


No comments: