Monday, January 25, 2010

apa sudah jadi...sedihnye


apa le..sudah jadi,... dah beberapa kali tarikh dan masa diaturkan untuk proses proposal presentation...tapi akhirnye tak jadi juga. sepatutnya esok 26 Januari adalah tarikh terbaru ..tapi the latest news yg diterima one of the referee can't make it...so posponed to another day/time...alamak delemanya saya. Mood dah tersentap and getting downnnnnn..

Ya Allah ya tuhan ku permudahkan lah aku Ya Allah dalam pengajian ku ini, apa yang berlaku diluar perancanganku Ya Allah...begitu banyak masa dibazirkan kerana menunggu...menunggu dan menunggu. Aku mengejar masa....dalam masa beberapa bulan ini banyak yang perlu aku lakukan Ya Allah..permudahkanlah aku, permudahkanlah Aku, permudahkanlah Aku Ya Allah.
Aku mohon pada mu Ya Allah, aku insan yang lemah dan kerdil ...yang akhirnya...terpaksa bersabar dan SUKA MENANTI...permudahkanlah aku, permudahkanlah aku..o000hhh..ohhhh..AMIN YA RABBALA'LAMIN.

2 comments:

Anonymous said...

rabbi yassir wala tu'assir . semoga segalanya dipermudahkan

suka menanti said...

Thanks lollipop,
belajar kat mana dan dlm bidang ape?