Monday, May 11, 2009

3 hari yang lepas

Hari ini baru ada kelapangan untuk buka komputer. Dua tiga hari yang lepas sibuk dengan urusan kerja rumah. Anwar Hadi sambut ulang tahun kelahiran dan saudara-mara dari Kuala Lumpur datang. Banyak persiapan yang kena buat dari makan-minum untuk majlis Anwar Hadi dan saudara, tempat tidur dan macam-macam lagi. Lepas tu Hari minggu bawa pulak mereka ke Taman Buaya dekat Ayer Keroh, budak-budak nak main air. Lepas semua selesai kena mengemas pulak, tu pun tak habis lagi. Penat?....memang teramat penatlah badan...Lepas ni ada kerja lain yang berkaitan dengan kereta pula, insuran dan road tax dah nak tamat tempoh, kena perbaharui...Tadi ada terima panggilan daripada PA supervisor, menyatakan cadangan temujanji pada 20 mei nanti berjaya. so..kena buat preparationlah tu..sebab nak jumpa supervisor.
Selepas ini baru nak search dan update balik mengenai apa yang telah dibuat pada minggu lepas. Terutamanya chapter 1 dan chapter 2.

Teruja sungguh saya...banyak perkara yang nak kena buat dalam masa yang singkat ini. Mudah-mudahan mendapat hidayah daripada Allah subhanahuwataala dan dipermudahkan oleh NYA.
Amin.

No comments: