Monday, January 12, 2009

Tambah subject

Semalam dapat sms daripada kawan menyatakan subject Statistik 2 in education telah ditawarkan, itupun setelah dibuat rayuan oleh segelintir pelajar. Kelas bagi subject ini pula pada hari Isnin jam 4.00ptg, dan kebiasaannya akan habis pada pukul 6.00 atau 6.30 ptg. Pendaftaran online perlulah dibuat segera sebab petang ni ada kelas. Bila dibuka laman web pendaftaran subject online didapati pada masa ini jam 10.30 pagi terdapat seramai 6 orang pelajar yang telah mendaftar termasuklah saya.

Maka bermulalah satu penyusunan aktiviti yang baru, kerana kena pergi ke utm dua kalilah dalam minggu ni. Ini bermakna dalam perkiraan ada dua kali lagi tidak termasuk hari ini saya akan berulangalik 2 kali seminggu ke utm dari Melaka. Alamak letih juga lah tu...

Walaubagaimanapun, bila diambil kira pada semester ini aje ada kelas dan semester depan dah tak ada kelas, kiranya o.k jugalah tu dan boleh beri tumpuan pada aktiviti lain. Mudah-mudahan apa yang dirancang ini berjalan dengan baik.

Ya Allah aku bersyukur dan berserah padaMu atas apa yang telah kau suratkan pada hambamu ini. Perkenankanlah hambamu ini semoga berjaya dalam perjalanan hidup ini.

No comments: