Tuesday, February 10, 2009

Hari ini untuk esok

Hari ni, 9 Februari 2009, cuba nak siapkan assignments LPP1133. lepas tu akan di e-mailkan pada kekawan untuk dibuat slide untuk presentation. Mudah-mudahan setidak-tidaknya besok saya boleh habiskan penulisan ni. Bila buat benda ni yang berlainan dengan arus yang nak dikaji mulalah rasa hai.....buang masa aje, tapi apa nak buat yang ni pun kena buat juga walaupun tak ada gred cuma HW saja.

Sekiranya habis seperti yang dirancang maka bolehlah saya cari sedikit maklumat untuk bacaan kaum ibu mengenai al-makthurat, sebab pada malam esok ada majlis bacaan yaasin. Buku al-makthurat telah dibeli untuk disedekahkan pada mereka dan sebagai bacaan bersama sekiranya ada majlis-majlis sebegini. Semasa dalam pencarian dua hari yang lalu ada terjumpa bog yang memuatkan maklumat mengenai al-makthurat, so saya ingat akan cuba nak cari lagi.

Apa-papun semua ini bergantung kepada sejauh mana saya dapat siapkan assignments saya ni, mudah-mudahan niat saya ini mendapat keberkatan dan diperkenankan oleh Allah subhanahuwataala untuk ikut bersama kumpulan wanita TTU untuk majlis bacaan yaasin esok.

Apa yang dapat dinyatakan untuk hari ini ialah INSYAALLAH

No comments: