Thursday, February 5, 2009

Permudahkan Aku Ya Allah

opps...9 Februari adalah cuti Taipusam. Johor juga terlibat dengan cuti ni. Saya menelefon PA pada supervisor, nak confirmkan bila agaknya saya boleh jumpa dengan beliau, maklumbalas yang diterima daripada PA supervisor bahawa dia dah terima sms saya mengenai tarikh tersebut dan katanya biarkan dulu dan dia akan bagitau kemudian bila saya boleh berjumpa dengan nya. Tambahan pula minggu ni dan minggu depan dia sibuk-sibuk nak kemas berpindah ke pejabat baru ( pejabat TNC HEPA ) dan selepas tu pula nak beramah mesra dengan staf-staf disana. Walaubagaimanapun maklumat yang saya terima bahawa dia akan setkan masa untuk saya dan saya kena ikutlah masa yang dia telah tetapkan. Alamak macam mana ni...( kalau macam tu lah saya rasa sampai hujung Februari ni pun saya belum pasti dapat jumpa dia).. habis cam na ni..

Dalam hati tertanya-tanya bolehkah saya dapatkan khidmat daripada second supervisor sekiranya fakulti bagi!!, habis kena mohon ke? Insyaallah akan cuba dapatkan pandangan daripada TD Penyelidikan, Dr Zaidatun..
Mudah-mudahan laluan saya akan menjadi lebih mudah dan senang dalam melayari perjalanan hidup sebagai seorang pelajar PhD ni.

Mohon petunjuk dan kerahmatan daripada mu Ya Allah. Permudahkanlah hambamu ini.

No comments: