Tuesday, March 24, 2009

MPU 1064 Kelas terakhir

23 mac 2009 adalah kelas terakhir bagi subjek MPU 1064 - The application of statistics in education 2. Rumusan yang dibuat oleh prof ialah ada 9 assignments yang kena hantar dan binding elok-elok dan tarikh akhir hantar adalah pada 17 April 2009. You have an ample time to do your assignments...if you have a problem ....contact me....

Alamak 9 assignments, nasib baik juga assignments yang dulu-dulu dah dibuat selepas habis kelas ( tak bertangguh, walaupun tak lengkap) tapi perlu dikemas kinikan lagi sebab part explanation ditinggalkan kosong... kebanyakkan nya hanya key in data saja dalam spss.

Banyak ilmu yang diperolehi dalam kelas ini, cuma tak tau lagi statistics dan analisis mana yang bersesuaian dan akan dipakai untuk research yang akan dibuat nanti. Banyak yang berkaitan, cuma perlu yang terperinci dan yang menjawab persoalan kajian. Terima kasih Prof. Azlan atas ilmu yang diberi,...
Prof juga cakap kalau ada masalah esok-esok mengenai statistics semasa research nanti beliau sudi membantu... alhamdulilah...ada juga sumber rujukan. Semoga Allah memberkati Prof...dan dimurahkan rezeki.

So, langkah saya yang seterusnya adalah siapkan assignments dan siapkan proposal untuk dibentangkan pada supervisor seperti yang dirancangkan.
Semoga mendapat petunjuk-petunjuk-petunjuk dari Ilahi dan mempermudahkan perjalanan hidup saya ini.

Allah berkatilah aku dalam mengharungi cubaan dan dugaan mu ini. Amin

No comments: