Thursday, March 26, 2009

sms dari pelajar

Dua hari yang lepas saya ada menerima sms dari bekas pelajar semasa di YPM Kuantan dulu. Maklumat yang dihantar adalah seperti berikut;

Tuhan, ku pohon kepada Mu,
Sentiasalah berkati wanita ini dalam apa jua yang dia lakukan,
Janganlah pernah meninggalkan dia keseorangan kerana dia amat memerlukan cinta kasih Mu,
Pimpinlah setiap langkahnya agar dia terhindar dari segala macam bahaya dan kejahatan.
Aku mohon semua ini kerana aku menyanyangi wanita ini.
Amin. " Selamat Hari Wanita"

Drp : Juli

Sejuk hati bila membaca kata-kata diatas dan terima kasih atas doa yang dipohon dari seorang bekas pelajar kepada seorang guru. Kata-kata yang dicoret amat bersesuaian sekali pada situasi saya ketika ini.

Jutaan terima kasih kerana mendoakan saya, semoga anda juga beroleh keberkatan dan perlindungan daripada Allah swt, dan menjadi insan yang solehah.

No comments: