Wednesday, March 18, 2009

Temujanji

Khamis 19 Mac 2009, ada temujanji dengan supervisor. Alhamdulillah kali ni ada respon yang positif dari beliau. Seterusnya persediaan dari saya yang perlu dilakukan untuk memaklumkan apa yang telah saya lakukan dan perolehi dalam pencarian saya mencari ilmu ini. Tempatnya belum pasti lagi, mungkin kejap lagi saya akan sms bertanyakan tempat untuk berjumpa beliau.

Apa yang saya nak berbincang sangat dengan beliau adalah mengenai satu penenmuan baru saya yang ada kaitan dengan tajuk yang akan saya bagi tau dia untuk saya buat kajian nanti. Mudah-mudahan saya akan mendapat maklumbalas yang membina dari prof dan seterusnya memudahkan saya untuk meneruskan lagi pencarian saya dalam ilmu yang saya ingin terokai ini.
Azam dihati by end of this semester dah boleh siapkan proposal untuk dibentangkan pada prof seterusnya pada panel fakulti dan seterusnya boleh menjalankan kajian.

Mudah-mudahan harapan saya ini menjadi kebenaran dan mendapat keredhaan dari Ilahi serta dipermudahkan perjalanan hidup ini.

No comments: